15 de abr. de 2009

poste pelo celular

Teste. Adicionei o num do meu cel no blog. Sera q da certo? BEIJOS


PS: Deu certo. Coloquei o numero do meu celular e agora posso postar qqer hora do dia... se eh cobrado nao sei, pq tenho mensagens de graca. hahaha Vou tentar saber... alguem usa esse dispositivo?
Beijos

Achei as informacoes:

Post from anywhere!
When you send texts to BLOGGR (256447) or photos to go@blogger.com from your mobile device they're automatically posted to your new blog.

How it worksSMS

First click on the icon cell phone in your blog and send the code to the number BLOGGR (256447).

Then your phone will be verified.
Post to your new mobile blog, or use the claim code to link your phone to a different blog.

To opt out of receiving SMS messages to your phone, text STOP to BLOGGR (256447)

To get help from your mobile device, text HELP to BLOGGR (256447)
Sending text messages to BLOGGR (256447) is currently available for US phone numbers only.or use MMS

First send an MMS or email with the word 'REGISTER' to go@blogger.com.
We'll reply with the address of your new mobile blog, plus a claim code.
Post to your new mobile blog, or use the claim code to link your phone to a different blog.

Devices and more
Blogger Mobile works with any device that can send texts via SMS, or email via MMS. Google does not charge for this service. Standard message charges apply.

Blogger Mobile is also built into some Sony Ericsson cameraphones, so you can post to your blog with just a few clicks.

6 comentários:

dani mariane disse...

Se vc tem unlimited txt entao nao custa nada adicional. Legal, posta bastante mesmo :)
bjs

Mariana disse...

Nossa, que tecnologia bacana! Postar de qualquer lugar, a qualquer hora... coisa boa.
Pena que não tem por aqui :(

Mariana Malvezzi disse...

Olha Fer, no meu celular cobra pq eu tenho que acessar a wap pra postar, mas, se aí vc conseguiu só por sms acho que é free msm! (:

Nadja Kari disse...

Oláááá!!! Nossa... não dá preuiça de escrever do celular não ???? hehehehe apesar que deve ser bem mais simples!!!1 heheh

bjuuuus

mãe disse...

Poxa Fer
Eu como sua fã nº 1, não entendi nadica desse post...
Me esforçei mas nao teve jeito. kkk
Beijos

Fernanda disse...

oi fer... to tentando escrever aqui mas n to conseguindo... bom dexa pra la.. primeiro ADOREI seu blog... 2 - tem como vc pegar meu e-mail? é que eu estou pensando em ser au pair ano que vem e queria trocar uma ideia com quem ja tem experiencia! e pelo visto vc teve boas e ruins!!
feca.abreu@gmail.com...

me manda um email?
beijos e brigada!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...